Have a question?
Message sent Close

Nova marca, mateixa il·lusió. A partir d’aquest moment, la marxa cicloturista Sant Gregori Pure Training es converteix en La Barroca Una marxa pensada per fer gaudir els amants de la bici d´un esdeveniment inoblidable.

L’any passat vam iniciar una aventura apassionant per crear un esdeveniment ciclista a la nostra zona d’entrenament. Aquest any volem consolidar-lo! Per això, vam decidir que el primer que havíem de fer era buscar un nom que identifiqués la nostra zona.

Al sud-est de Sant Aniol de Finestres i a cavall de les valls de Llémena i d’Hostoles hi ha la zona de la Barroca, un antic poble format per un conjunt de masies aïllades, algunes de les quals segueixen habitades actualment. L’ermita de Sant Andreu de la Barroca, utilitzada antigament com a parròquia rural, s’erigeix ​​com a referent eclesiàstic.

Per accedir a la Barroca cal agafar la pista que s’inicia a Sant Esteve de Llémena i que porta al santuari de Santa Maria de Lena, que té unes vistes panoràmiques fabuloses, i més avall, s’arriba fins a l’ermita de Sant Roc de la Barroca, enclavada a dalt de la cinglera del mateix nom.

Ja tenim inscripcions obertes per a la segona edició de la marxa. Aprofita i adquireix el teu dorsal!

PREUS

– 55€ No Federats

EDAT MÍNIMA

– 16 anys d’edat

Vols estar a l’última del que passarà al nostre esdeveniment? Omple el formulari i rep abans que ningú tota la informació relativa a la marxa!

En breu

El recorregut discorre pels paisatges de la Vall de Llémena, la Garrotxa i La Selva.

La sortida des del municipi de Sant Gregori per la GI-531 direcció a la Vall de Llémena. Crueuem Llorà i el Pla de Sant Joan, des d’on agafarem la GI-532, carretera ascendent cap a les Serres, primer port curtet, que servirà per anar escalfant motors- Posteriroment, baixarem cap a Bonmatí, per arribar a la cruïlla de la N-141e, direcció a Anglés. Ens desviarem per la GI-540 pel Mas Llunés, on iniciarem el segon port de la marxa. Baixant fins l’encreuament d’Estanyol per agafar la Gi-533 direcció a Sant Dalmai, des d’on agafarem la carretera de Sant Martí, direcció a Brunyola. Seguirem per la GIV-5334, per arribar fins la cruïlla de la C-63 direccióSanta Coloma de Farners per la C-152.

Seguirem per la GI-551 uns vint quilòmetres de carretera ascendent, per arribar al punt més alt de la marxa, Sant Hilari de Sacalm, des d’on agafarem la carretera GI-542 direcció Osor. Agafarem la sortida de la carretera de Nostra senyora del Coll, port exigent d’uns cinc quilòmetres de pujada, per seguir per la carretera de Susqueda, que ens portarà fins l’embassament i borejant el riu Ter, arribarem al Pasteral.

Agafarem la C-63 direcció Amer i just a l’entrada del poble, una pista asfaltada ens acompanyarà al quilòmetre i mig de sterrato i posterior pista fins arribar a La Barroca. Després d’una bonica baixada cap a Sant Esteve de Llémena, girarem per la GI-531 novament, per retornar al punt de partida, passant per Sant Martí de Llémena, El Pla de Sant Joan, Llorà i entrant de nou a Sant Gregori. 145 quilòmetres i 2200 metros de desnivell positiu donen forma a la marxa cicloturista La Barroca.

I am raw html block.
Click edit button to change this html

La sortida des del municipi de Sant Gregori per la GI-531 direcció a la Vall de Llémena. Crueuem Llorà i el Pla de Sant Joan, des d’on agafarem la GI-532, carretera ascendent cap a les Serres, primer port curtet, que servirà per anar escalfant motors. Posteriroment, baixarem cap a Bonmatí, per arribar a la cruïlla de la N-141e, direcció a Anglès. Ens desviarem per la GI-540 pel Mas Llunés, on iniciarem el segon port de la marxa. Baixant fins l’encreuament d’Estanyol per agafar la Gi-533 direcció a Sant Dalmai, des d’on agafarem la carretera de Sant Martí, direcció a Brunyola. Seguirem per la GIV-5334, per arribarr fins l’encreuament de la C-63 direcció Anglès.

Des d’ Anglès, agafarem la carretera antiga d’Amer i just en l’entrada d’aquest municipi, una pista asfaltada ens acompanyarà al quilòmetre i mig de sterrato i posterior pista fins arribar a La Barroca. Després d’una bonica baixada cap a Sant Esteve de Llémena, girarem per la GI-531 novament, per retornar al punt de partida, passant per Sant Martí de Llémena, El Pla de Sant Joan, Llorà i entrant de nou a Sant Gregori. 91 quilòmetres i 1190 metres de desnivell positiu donen forma a la marxa cicloturista La Barroqueta.